Samstag, 8. Dezember 2007

آلن راجرز و فرانک اوفارل






آلن راجرز و فرانک اوفارل
آلن راجرز و فرانک اوفارل مربیان سابق تیم های پرسپولیس و تیم ملی ایران در گفتگو با حسین علی کلانی از سفر مجدد خود به ایران خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری مهر ، حسین علی کلانی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت : آلن راجرز و فرانک اوفارل که از طریق مسئولان باشگاه پرسپولیس از درگذشت پدرم باخبر شده بودند، برای عرض تسلیت با بنده تماس گرفتند و من از اینکه بعد از 35 سال با مربیان خودم ارتباط برقرار کردم بسیار خوشحالم.
کلانی گفت: آلن راجرز سرمربی سابق پرسپولیس ارتباط تنگاتنگی با مرحوم پدرم داشتند و ما به یاد آن روزها دقایقی با هم صحبت کردیم. متأسفانه در سفر قبلی آلن راجرز و فرانک اوفارل به ایران بنده در آمریکا بودم و نتوانستم با آنها ملاقاتی داشته باشم اما آلن راجرز در این گفتگوی تلفنی یادآور شد شاید در ماه اکتبر(مهر) سفری به ایران داشته باشد.
کلانی گفت: راجرز و اوفارل هنوز ایران را فراموش نکرده اند به گونه ای که قلبشان هنوز برای پرسپولیس و فوتبال ایران می تپد. راجرز به حدی پرسپولیس را دوست دارد که از من مدام درباره وضعیت فعلی تیم پرسپولیس پرس و جو می کرد. به هرحال من خیلی خوشحالم که بعد از 35 سال با آنها صحبت کردم و امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانم در سفر احتمالی آنها به ایران دین خودم را ادا کنم.
کلانی گفت: راجرز و اوفارل فوتبال ما را متحول کردند. به اعتقاد من پرسپولیس و بازیکنانی مثل آشتیانی، پروین، بهزادی، وتنخواه، کاشانی، جاسمیان، صادقی و ... مدیون آلن راجرز هستند. پرسپولیس بیشترین قهرمانی را در دوران این مربی بدست آورد و من به این نتیجه رسیده ام که آلن راجرز پرسپولیس را مثل همان ایام که سرمربی تیم بود دوست دارد.

Keine Kommentare: